Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Beta testy gry Torment: Tides of Numenera opóźnione
Niedawno informowaliśmy o kolejnym przesunięciu premiery gry Torment: Tides of Numenera – tym razem na bliżej nieokreślony termin w przyszłym roku. Było to trzecie opóźnienie duchowego następcy kultowego Planescape: Torment. Początkowo tytuł miał ukazać się w grudniu 2014 roku, jednak okazało się, że dodatkowe cele osiągnięte w czasie zbiórki funduszy wymusiły kilka kolejnych miesięcy produkcji. W połowie 2015 roku ponownie przełożono premierę, zapowiadając wypuszczenie gry w ostatnim kwartale tego roku.

Pewnym pocieszeniem miały być beta testy, które planowano rozpocząć jeszcze przed styczniem. Tak się jednak nie stanie. Studio inXile entertainment zdecydowało o ich przesunięciu na początek przyszłego roku. Decyzja podyktowana jest chęcią dopracowania kilku szczegółów produkcji, tak by w ręce testerów trafił bardziej spójny i dopracowany produkt. Jak stwierdził w oficjalnym wpisie na stronie gry na platformie Kickstarter Chris Keenan, dyrektor projektu:

Torment jest na tym ekscytującym etapie produkcji, w którym wszystkie kwestie zaczynają szybko łączyć się ze sobą. To niesamowite jak w ciągu ostatnich miesięcy tak wiele elementów gry nabrało kształtu. Chcemy dopracować jeszcze kilka spraw, tak by zapewnić wam możliwie najlepsze doświadczenia. Z tego powodu chcemy uruchomić beta testy gry Torment na początku przyszłego roku, tak by był to bardziej dopracowany i kompletny sprawdzian.

Zawartość udostępniona do testów ma być za to dosyć bogata i zapewnić około 10 godzin spójnej rozgrywki, stanowiącej szkielet rzeczywistej konstrukcji gry. Jest to znaczący postęp w porównaniu z pierwszymi testami alfa, których materiał można było ukończyć w ciągu 20 minut:

W trakcie beta testów chcemy utrzymać dotychczasowy poziom współpracy z naszą społecznością, a jednocześnie dostarczyć jej świetnych wrażeń z pierwszej ręki w kontakcie z grą Torment. I mówię tutaj o faktycznym kontakcie z produkcją. Podczas gdy wersję alfa można było ukończyć w ciągu 20 minut, tak nadchodząca wersja beta będzie zawierała ponad 10 godzin prawdziwej gry.

Udział w becie przewidziany jest oczywiście dla osób, które wsparły budżet produkcyjny rzeczonej gry odpowiednią sumą pieniędzy

Jednocześnie zaprezentowano grafikę przedstawiającą nową lokację – siedzibę Zakonu Prawdy. Projektant George Ziets ujawnił przy tym nieco szczegółów dotyczących tego kolorowego, wypełnionego artefaktami miejsca:

Celem Zakonu Prawdy jest badanie numenerów – artefaktów pozostawionych przez dawno wymarłą cywlizację, która zamieszkiwała Ziemię przed milionami lat. Jego członkowie, znani jako Kapłani Eonu, założyli siedziby w wielu miejscach znanego świata. W mieście Sagus Cliffs, z dala od terenów, na których powstał Zakon, Kapłanów jest niewielu i nie wszyscy z nich przestrzegają szlachetnych zasad ich dalekich pobratymców. Na szczęście dla nich, Sagus Cliffs leży na bogatych złożach numenerów, zakopanych starożytnych miastach i dawno zapomnianych technologiach, czekających na odkopanie. Lokalna siedziba znajduje się w antycznym statku kosmicznym, porzuconym niezliczone tysiąclecia temu i wypełnionym nagromadzonymi przez wieki osadami.

Źródło:
"Arantasar" - GRY-OnLine

th Beta testy gry Torment Tides of Numenera opoznione 142811,1.jpg
Klemens
2015-12-23 14:27:56
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow